2017. november 16.

Drora ajándékai / Drora's Giveaway

Nagyon szerencsés voltam november elején: én nyertem meg Drora ajándékait. Most a szokásosnál is jobban vártam őket, egyrészt hogy ismét láthassam, hogy dolgoznak mások, másrészt hogy megint legyen miről írnom a blogomba. :) Mert az elmúlt hetekben nagyon nem lett több időm, hogy bármibe is belefogjak, és sajnos attól tartok, mostanában nem is várható ilyesmi. :( Pedig nagyon hiányzik már az alkotás. 

De térjünk vissza az ajándékokra, csináltam néhány fotót!




Drora néhány extra ajándékot is küldött. Sajnos a kutyus és maci egyik szeme szállítás közben leesett, de hát nem estem pánikba, csipeszt ragadtam és mindkettőt megjavítottam. :)




Néhány közeli kép:








Látogassátok meg Drora blogját, és vegyetek részt az újabb sorsolásán!
Kedves Drora, nagyon köszönöm a sok szép ajándékot!

Legyen szép napotok, hetetek, hónapotok!
Melli

8 megjegyzés:

  1. Congratulations on your win, Melli, Drora's gifts are beautiful, enjoy it all!
    Yes, you must be very busy with your baby son, but I still hope that you'll find some time for creating your minis ;)!
    Warm hug, Ilona

    VálaszTörlés
  2. Congratulations on your beautiful win.

    VálaszTörlés
  3. Felicidades por ser la afortunada, Drora es muy generosa. ¡que tal tu bebe?Besos:-)

    VálaszTörlés
  4. I am so pleased they arrived in good time. Sorry for almost pirate one-eyed puppy and teddy. Good you were able to fix it.
    A warm hug to you and give your sweet baby a kiss from me.
    Drora

    VálaszTörlés
  5. How Lovely!!! :D
    It must have been so exciting to open up your parcel and find this cute collection of mini treasures! Enjoy them all to a note to Drora- Great Work! :D

    elizabeth

    VálaszTörlés
  6. hello Melli.
    Welcome to my blog. I need to know if you want girl or boy in my giveaway.
    Congratulations to your work.
    Thank you.
    Kiss

    VálaszTörlés
  7. Thank you Melinda!

    Merry christmas and a happy new year!!

    VálaszTörlés