2015. március 29.

Muskátli 2.0

Ezen a hétvégén csak egy kevés virágra futotta az időmből. Tavaly nyáron már nem volt kedvem megcsinálni a muskátlit a konyhám ablakába, így most pótoltam. Nem vagyok 100%-ig megelégedve az eredménnyel, talán több virágra lenne szükség, és akkor jobban mutatna. Ráadásul az 1.0 verzió szerintem jobban is sikerült, bár annak meg a mérete nem stimmelt, mert nagyobb lett, mint kellett volna. 
Viszont megint tanultam valamit. A virágládát már tavaly felragasztottam, sőt, beleragasztottam az oázist is, aminek a tetején a földet tea helyettesíti. (Kénytelen vagyok teát használni, mert nem kávézunk.) Nos, nagyon nem volt jó ötlet előre dolgozni... Az oázisban olyan keményre száradt a ragasztó, hogy alig bírtam tűvel és egyéb szerzámokkal kilyukasztani, hogy a virágok szára belemenjen...




Ez volt az első muskátlim, ugye, hogy jobban néz ki?


Szép hetet mindenkinek!
Melli

4 megjegyzés:

  1. I think your geraniums look lovely and fresh like the first blooms of Spring =0)

    VálaszTörlés
  2. Los geraneos estupendos y esos petalos caidos...perfect.
    Un abrazo
    Maite

    VálaszTörlés
  3. Wonderful geraniums, Melli! I like the fallen petals, just like in reality.
    Hugs, Ilona

    VálaszTörlés
  4. Beautiful geraniums, and I love the cat food box in the window! Nice details. xo Jennifer

    VálaszTörlés