2013. január 1.

Karácsonyi dobozka


Andi babaszobája után valami téli dolgot szerettem volna csinálni, de elmentünk a barátnőmmel a Fakopáncsba körülnézni, ott pedig remek, pár centis bútorokat találtunk, szó szerint pár forintért. Választottam néhányat (valamire csak jó lesz alapon), és kaptam is kettőt a barátnőmtől. (Amúgy a jelek szerint már mindenki az én babaházamra gyűjt, mindig kapok valamit, pl. mini bögrét, gombokat, szalagdarabot, kicsi bútort stb. Sőt, Anditól még egy 2-3 centis porcelán gramofont is kaptam, egyszer biztosan bekerül egy zeneszobába.)








A bútorok nézegetése közben képzeletemben kezdett kialakulni egy kép egy mini emeletes házról, kandallóval. A felső két szint viszonylag hamar elkészült, a "nappalival" elég sokat küzdöttem, hogy jó legyen az elrendezés. És végül még a karácsonyt is sikerült "belecsempésznem":













És már jön is a Télapó:












Boldog új évet mindenkinek!
Happy New Year!

7 megjegyzés:

  1. Szia Melli! Örömmel üdvözöllek a fanatikusok körében:) Nagyon aranyos a doboz házikó! Andi szobája is remek lett! Remélem, sűrűn láthatunk újabb és újabb miniket kikerülni a kezed alól!
    Anda

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Anda, örülök, hogy benéztél!

      Törlés
  2. Dear Melli,
    Thank you for following my blog. Your tiny dollhouse in a box is wonderful. I also saw your other posts and your work is great.
    Hugs, Drora

    VálaszTörlés
  3. Que maravillosa cajita llena de preciosas escenas, me encanta la idea.
    besitos ascension

    VálaszTörlés
  4. Wonderful dolls'hose in box!brava!!!!!!!!!!!!!!!kiss!

    VálaszTörlés