2013. október 4.

Viaggio italiano :)

Be kell valljam, az elmúlt hét a pihenésről szólt. Nagyon ránk fért, két éve nem voltunk nyaralni. A kedvenc városomra, Rómára esett a választás. Egyszer már voltunk itt, nászúton, és szerettem volna újra látni. Nagyon jól éreztük magunkat, rengeteg pizzát ettünk, és nagy szerencsénk volt az időjárással. Jó melegen sütött a nap. :)
A Piazza Navona-n az egyik boltban (Berte), és egy másik kis utcában (ahova véletlenül tévedtünk be) miniatűröket találtam!!! Magyarországon nem lehet ilyesmit kapni, úgyhogy fantasztikus élmény volt látni őket! Elhatároztam, hogy meglepem magam és veszek egyet (souvenir). Végül kettő lett belőle, mert nem tudtam dönteni, de ezt a kettőt is többszöri megtekintés és több napos gondolkozás után sikerült kiválasztani. :) 

 
 
 
 

 A férjem egy római katonát kapott az íróasztalára:

 
Róma után 2 napot töltöttünk Firenzében is. Nagyon kalandos volt, először eltévedtünk, aztán eláztunk (hajszárítóval szárítottam a cipőmet, hogy fel tudjam venni). A miniket itt is megtaláltuk (teljesen véletlenül szembejöttek), de itt már nem csak gyönyörködtem. Mivel ezek a kirakatban voltak, csináltam pár fényképet róluk:

 
 
 
 
 
 
 

Most jutott eszembe, római kirakatom is van:

 
 
 

A nyaralás fáradalmait itthon nagytakarítással pihenjük ki. :) Egyelőre nagyon rosszul állunk, a nappali már biztosan nem lesz kész. Örülök, ha a többit be tudjuk fejezni. Nem gondoltam, hogy ennyire sokáig fog tartani az, hogy kiválogatom a felesleges dolgokat... Viszont ha végzünk, nagyon jó lesz, mert lesz egy asztalom, ahol alkothatok és szétpakolhatok, nem a nappaliban lesz hetekig szanaszét minden, ha belekezdek valamibe. :)

Kellemes hétvégét mindenkinek!

6 megjegyzés:

  1. So many nice things .. Wonderful!

    Lil on Lilsdolls

    VálaszTörlés
  2. Beutiful purchases.
    Do you remember the name of the shop in Florence?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hi, the name of the shop is Toy Store, and the address is: Via Vacchereccia 16R. Bye, Melli

      Törlés
  3. Lovely shop, we don't have any here to visit in person. Thanks for the pictures.

    VálaszTörlés
  4. Thank you for your comments! Bye, Melli

    VálaszTörlés
  5. Csodás élményeid lehetnek! A boltok klasszak, tényleg nehéz lehetett választani!
    üdv:ANda

    VálaszTörlés