2014. április 13.

Fecskefészek

Gyerekkoromban nagyon szerettem nézegetni a fecskéket a fészkükben, de sajnos hozzánk nem fészkelhettek a "piszok" miatt. Most pedig, az első emeleten semmi esély rá, hogy fecskéim legyenek. (Bár télen azért sikerült a kismadarakat az erkélyünkre csalogatni.)
De - mint tudjuk - a mini világban semmi sem lehetetlen! :)


Sokat gondolkoztam rajta, miből készíthetnék fecskefészket. Szóba jött a gyurma, aztán egy fura alakú termésre gondoltam, amit még karácsonykor vettem. Végül úgy döntöttem, az autentikus megoldást választom: agyagot és gyökereket. (Remélem, a kövirózsánk túléli, hogy levágtam róla néhány gyökérnek látszó dologot.)



Valószínűsíthető azonban, hogy egyik előző életemben sem voltam fecske, és azt hiszem, nem is szeretnék az lenni. :) A fészeképítés nagyon nehéz munka! Azt pedig csak remélni tudom, hogy száradás után sem fog lepotyogni...

A fészek belsejét nyárfapihével béleltem ki (bár nem nagyon látszik). Sosem gondoltam volna, hogy jó valamire azon kívül, hogy dörzsölgetem miatta a szememet.


Fecskéket egyelőre nem tervezek a fészekbe, hozzájuk még nem érzem elég ügyesnek magamat.
Viszont úgy néz ki, hogy az agyag megoldja a következő problémámat is: eddig nem tudtam, mibe ültessem a tavasz első virágait. Remélem, működni fog az elképzelésem.

Legyen szép hetetek!
Melli

8 megjegyzés:

  1. What a creative idea! Your birds' nest looks so realistic! xo Jennifer

    VálaszTörlés
  2. The nest looks very realistic and original, Melli, it is well done!
    Hugs, Ilona

    VálaszTörlés
  3. Your birds nest looks fantastic and very realistic. Wonderful idea.
    Hugs Maria

    VálaszTörlés
  4. I think it is fabulous having a swallows nest. They are always beautiful to watch, although as you say they can make a bit of a mess.

    VálaszTörlés
  5. A great looking addition to a wonderful build!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon bájos a fecskefészek. Nekem is gyermekkoromat idézi. Még a körfolyosós házban is volt, ahol laktunk. (aztán a házmester megunta a guanót takarítani és leverte:(

    VálaszTörlés