2016. augusztus 7.

Nyári szünet

Hosszabb szünet után újra itt! :) Először dolgoznom kell (extra sürgős munka a munkahelyemen), később nyaraltunk, de most folytatom a babaházam építését.

Készül a homlokzat:







Következő lépésben a teraszt szeretném (kellene) megcsinálni, ehhez kinyomtattam néhány mintát (egyelőre próbaképpen, alacsony minőségben és vágatlanul). Azt hittem, az 1. lesz a tökéletes, de egyikkel sem vagyok igazán elégedett. Talán még a 2. a legjobb. Vagy egész más megoldást kellene választanom, például hajópadlót? Nem tudom, mi illene jobban a téglához. Az ajtó melletti fal fehér lesz. Vagy lehet, hogy a téglát sem kellene erőltetnem? A téglát eredetileg azért találtam ki, mert a teraszon fehér hinta is lesz, és gondoltam, az a szintén fehér fal előtt nem mutat olyan jól. Persze lehetne színes hinta is... :) Azt hiszem, még nem találtam meg a legjobb megoldást...




Persze az sem ártana, ha végre eldönteném, hogy milyen színt válasszak még a fehér mellé. Country kék és country zöld között vacillálok. Ezzel a diszítő léceket és az ablaktáblákat fogom lefesteni, de nyilván meghatározza a járólap színét is. 

Végül jöjjön néhány kép a nyaralásunról. Ebben az évben Balatonfüreden voltunk (English).





Természetesen idén is megvettem az utamba kerülő apróságokat. Bagolyból már egész gyűjteményem van, de olyan aranyosak, hogy nem tudok nekik ellenállni, és meggyőződésem, hogy egyszer még szükségem lesz rájuk! :)




 

További szép nyarat mindenkinek!
Melli

3 megjegyzés:

  1. I honestly love the picture with your second floor possibility. the pale background and soft colors with a pop of coral/red to play off the brick. It looks fresh and pretty.

    VálaszTörlés
  2. Great work with the house. The purchases are beautiful.

    VálaszTörlés
  3. Hi Melli! Your house looks so beautiful already. Any of your choices will look superb. I'm glad you had a great vacation. Looks like lots of fun. Your new minis are adorable.
    hugs♥,
    Caroline

    VálaszTörlés