2018. május 1.

Újabb fotók az ágyamról / New Pictures of My Bed

Ha emlékeztek, úgy 2 hónappal ezelőtt azt ígértem, hogy majd folytatom a babaházam építését. Hát addig még el is jutottam, hogy lefestettem az akkor elkészült ágyat, sőt, még a matracot is megcsináltam hozzá, de arra már nem volt időm, hogy a fotókat feltöltsem. Meg egyéb másra se, mert rögtön utána a kisfiam mászni kezdett, majd fel is állt, így egy pillanatra sem lehet szem elől téveszteni. :)
Az ágyon lévő rózsákat nem festettem le (3. fotó), mert nem voltam biztos benne, hogy mi lenne a legjobb, az eredeti szürke, esetleg fekete, fehér vagy rózsaszín. Most úgy gondolom, ha lesz szabad kétszer 5 percem, akkor rózsaszínre festem őket. Remélem, hamarosan. :) És persze már válogatom az ágyneműhöz az anyagokat... :)

Melli





3 megjegyzés:

  1. La cama es muy bonita y deseo verla con su ropa colocada!
    Besos.

    VálaszTörlés
  2. The bed is wonderful! And so is watching the little one take their first steps. That is when a mother really begins to see the world through a child's eyes, and has to watch them like a hawk! Enjoy your spring!

    VálaszTörlés
  3. Está preciosa!!

    VálaszTörlés