2019. szeptember 29.

Pillanatok / Moments

Pillanatok - Ez lesz a címe az új "sorozatomnak". 

Lassan 7 éve annak, hogy elkezdtem miniket csinálni, méghozzá azért, mert szerettem volna egy babaházat. 5 éve a szülinapi pénzemből (és még egy kicsiből...) rendeltünk is egyet, amit olyanra alakíthatok, amilyenre csak szeretnék. Aztán valahogy mindig elkalandoztam (és várhatóan még fogok is). Pedig ha azt a sok jelenetet, amit készítettem az idők során, összeraknánk, már bőven kitelne belőle egy kacsalábon forgó házikó. Most viszont elhatároztam, hogy végre ez lesz a fő projektem! 
Mivel kevés időm van, nem tudok egyszerre kész szobákról regényeket írni, ezért azt találtam ki, hogy Pillanatok címmel, kommentár nélkül fogok megosztani fotókat. Amikor egy-egy sarok elkészül, akkor pedig jövök a szokásos bejegyzésekkel.

A korábbi képeket a babaházamról ITT tudjátok megnézni.
Emellett követhettek az Instagramon is: homeofdreamsminiatures

Hamarosan jön az első fotó! :)
Sziasztok!

Melli

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése