2013. április 28.

Anyák napi virág

Ma különböző okokból előrehozott anyák napi ebédre voltunk hivatalosak a szüleimhez. Szerettem volna Anyukámnak valami meglepit készíteni, ezért elővettem a korábban készített 3 szál gerberát, és "elültettem" őket egy cserépbe. Ilyen lett:

Egy füst alatt befejeztem végre a hóvirágaimat is, bár a tavasznak - úgy néz ki - vége. Úgy terveztem, hogy ezt beviszem a munkahelyemre, kicsit feldobni vele az íróasztalomat. A hóvirág sokkal nagyobb lett, mint az 1:12 méretarány, egyszerűen nem sikerült kisebbet gyártani. (Jövő tavasszal majd újra megpróbálom.) De így is örülök neki, mert nagyon szeretem a hóvirágot, és az irodába így is tökéletes lesz.




10 megjegyzés:

  1. wonderful flowers hon! I love your snowdrops

    VálaszTörlés
  2. Love flowers and yours are very wellmade and beautiful. Hope that I will see a real snowdrop outside soon.

    Lil on Lilsdolls

    VálaszTörlés
  3. Hello Melli, mi piacciono i tuoi fiori, il contrasto tra fiori che sbucano dalla neve, inizio primavera e le gerbere che nascono nella stagione calda. Un abbraccio Manu

    VálaszTörlés
  4. Hello Melli your flowers are wonderful!!!kiss

    VálaszTörlés
  5. Las flores son preciosas!! me han encantado las campanillas, son tan reales. Un abrazo, Arantza.

    VálaszTörlés
  6. Ezek a virágok egyre szebbek és szebbek!

    VálaszTörlés
  7. The flowers you made are lovely. And thanks for the link to your tutorial.

    VálaszTörlés
  8. Привет!
    Ваши цветы прекрасны!
    Татьяна

    VálaszTörlés