2014. május 29.

Box-art és ajándékok

A kollégám feleségének nagyon tetszett az ajándék. Én pedig cserébe kaptam rengeteg teát (nagy tearajongó vagyok) és egy dupla Carmen CD-t. Nagyon örültem neki, mert volt régen egy Carmen CD-m, de kölcsönadtam kb. 10 éve, és soha többé nem láttam.


Emellett a két utolsó munkámat (a két kertet) megmutattam "szakértőknek", akik rajzot, vizuális kultúrát és vizuális művészeteket tanítanak. Tavaly én szerkesztettem a könyvüket, és most ismét találkoztunk. Akkor még nem mertem megmutatni a műveimet, de az utolsó két alkotást már megmutatásra érdemesnek ítéltem. Azt hiszem, tetszett nekik, főleg az ötlet, hogy dobozban van a jelenet. (Magyarországon ez nem túl elterjedt dolog.) Nevet is adtak neki azonnal: box-art. :)

Jó hétvégét mindenkinek!
Melli

3 megjegyzés:

  1. A good exchange. Now, while you work you can listen to
    Carmen. I love this music. Enjoy!
    Hugs, Drora

    VálaszTörlés
  2. Csodás ajándékokat kaptál! (én a könyvekkel jártam így sorozatosan, már nem adok kölcsön)
    Box-Art! Milyen találó név. Szerintem bevethetjük a room-box és a shadow box mellett nyugodtan :)

    VálaszTörlés
  3. Great news! Congratulations on your gifts and well-deserved recognition. xo Jennifer

    VálaszTörlés