2015. május 17.

A fal - 1. rész

Alig vártam, hogy folytathassam ma a képemet, így tegnap szakítottam 10 percet arra, hogy fugázzak. Kellett ugyanis a száradásnak idő.



Az ablakpárkány habkartonból készült:


Jó ötletnek tűnt, de a struktúrpaszta nagyon nehezen akart megtapadni rajta... Végül mégis én győztem:


A végén nyomkodtam még bele néhány "követ" az ablak fölé. (Nem tudom, ez megmarad-e, ha nem, odaragasztom, lényeg, hogy a helye megvan.)

 

A következő lépést viszont egyáltalán nem várom. Falat kell festenem, és mindig félek a festéstől, leginkább a színek keverésétől, mert nagyon kezdő vagyok benne. Jobb lett volna színes struktúrpasztával dolgozni, de nem volt itthon. Azt olvastam, hogy ha a fehérbe belekeverek festéket, akkor már nem fog úgy tapadni, ahogy kellene. Utólag viszont állítólag festhető. Hát kíváncsi leszek...

Kellemes hétvégét mindenkinek!
Melli

5 megjegyzés:

  1. Мне нравится последняя фотография. Камень и кирпич хорошо смотрится!
    Татьяна

    VálaszTörlés
  2. Biztos ez is gyönyörű lesz!
    (Nyertél már a másikkal? )

    VálaszTörlés