2015. május 11.

Hétvégi kicsi alkotás

Ezen a hétvégén a kreativitásomat főként a konyhában éltem ki (két új receptet is kipróbáltam, mindkettő nagyon finom lett), de azért jutott idő arra, hogy legalább elkezdjem az új faliképemet. Nagyjából egy hónapja két képkeretet vettem az IKEÁ-ban, ez már a második.
Már régóta szerettem volna egy mediterrán hangulatú jelenetet készíteni, és nemrég láttam egy képet a neten, ami nagyon megtetszett, megpróbálok egy hasonlót készíteni magamnak, szóval ezt bizony meg is tartom majd! :)


Viszonylag egyszerűen képzeltem a dolgot: a szokásos módon tojástartóval és struktúrpasztával fogok dolgozni. De lesz benne újdonság is: még nem tudom, hogy mivel fogom színezni a fugát és a struktúrpasztát, pedig ez most nem fehér fal lesz.
 
Ez pedig egy fotó a babaházam jelenlegi állapotáról. Nem tévedés, ez tényleg a legutolsó kép! Elkezdtük ugyanis visszabontani tapétázás céljából. (Akárhonnan nézem, az egész babaházprojektben a tapétázás tűnik a legbonyolultabb feladatnak...)


Legyen szép hetetek!
Melli

1 megjegyzés:

  1. Your Mediterranean wall looks very promising. I look forward to watching its progress.

    VálaszTörlés