2015. október 8.

Kiállításunk (képes beszámoló)

Régóta nem írtam, de érdemes volt várni: rengeteg fotó következik a kiállításunk megnyitójáról! Szeptember 24-én este 6-kor történt a nagy esemény, az Újpesti Polgár Centrum galériájában. Majdnem egy éve készültünk rá, és azt hiszem, a megnyitó, a nagy érdeklődés és a fotók is igazolják: érdemes volt! 
Már a megelőző napok is nagy izgalommal teltek: mi rendeztük be a kiállítást, közel két napon át. Az akció egyáltalán nem volt stresszmentesnek mondható, az egyik jelenetet először meglöktem, majd a karácsonyfát le is ejtettem, még otthon. Egy órán keresztül ragasztgattam vissza a díszeket...
A kiállítás előtti nap hatalmas meglepetésben volt részem: a Nők Lapja ajánlójában az én alkotásom fényképét tették a kiállítás híre mellé. Tudtuk, hogy benne lesz a hír, csak azt nem tudtuk, melyik képet választják. Nagyon boldog voltam, mikor megláttam! :) Íme:


A Magyar Miniatűr Műhely bemutatja:
"NAGYÍTÓ ALATT" 
című kiállítását:


Az alkotók:


A megnyitón egy kollégám gitározott, három dalt adtunk elő. 
(Az egyik zongorakísérettel meghallgatható itt, vagyis a felvétel 
nem a kiállításon készült, de én éneklem.)


Király Ildikó saját versét adta elő, amelyet külön erre az alkalomra írt. 
(Aki szeretné, a Facebook oldalunkon elolvashatja.)


A kiállítást Kádár János Miklós Munkácsy-díjas festőművész nyitotta meg:


A galéria vezetője bemutatta az alkotókat:


Mártival, a kiállítás megálmodójával és főszervezőjével. 
Ezt a szép virágot az éneklésért kaptam.


Nagyon sokan voltak, ami nem csoda, hiszen mindekinek eljött a családja és a barátai, 
ráadásul Magyarországon ez az első (de reméljük, nem az utolsó) olyan miniatűrkiállítás, 
amin ilyen sok alkotó állított ki egy helyen.


Összesen hat diorámát és két faliképet vittem:


Az alkotásoknak címet is kellett adni:

Kiskarácsony


Ötórai tea


Nagyinál


Advent 



Dolce vita



Volt egy régi december...


A vakablak rejtélye


Vidéki nyár


A képhez kapcsolódik a Hogyan készült a Vidéki nyár? című írásom, 
mely a lépcsőfordulóban kapott helyet:


Most pedig jöjjön egy kis ízelítő mások alkotásaiból!









Drén Éva











Tóth Magdi


Szép Kriszta




Márti az unokái diorámáit is elhozta. :)


Az alkotósarokban pedig műhelytitkokra is fény derült! :)


Sokan voltak! :)




Aki lemaradt a megnyitóról, október 17-én 16 óráig még élőben megnézheti 
mindazt, amit itt látott, és persze még sok mást! 
(Szándékosan nem osztok meg több képet, hogy érdemes legyen eljönnötök! :) 

Cím: 
Újpesti Polgár Centrum - Újpest Galéria
1042 Budapest, Árpád út 66.
Nyitvatartás:
vasárnap kivételével minden nap, 10-18 óráig


Hamarosan következik: fényképes beszámloló a bécsi miniatűrkiállításról és -vásárról, 
és elárulom, hogy már készülök egy sorsolásra is. :)

Melli

5 megjegyzés:

  1. de belles réalisations, merci pour ce partage

    VálaszTörlés
  2. Dear Melli,
    How exciting to have your work published in a magazine! Congratulations!
    Thank you for sharing photos of the exhibition which must have been a new
    and unusual event in your country.
    I hope you met and made friends with other artists, like we did here in my
    country. It is wonderful to have friends who share the same hobby.
    Hugs, Drora

    VálaszTörlés
  3. Congratulations Melli!! Great exhibition! <3

    VálaszTörlés
  4. It looks like it was a very successful exhibition with many visitors. I'm glad you all had a wonderful day and I hope they continue to have an exhibition every year =0)

    VálaszTörlés
  5. Congrats for the publication. Beautiful creations for the exhibition.

    VálaszTörlés