2015. október 15.

Wiener Miniaturen Börse, 2015

Ígéretemhez híven akkor most következzenek a képek a Bécsi Miniatűrfesztiválról! (Akik követik a Magyar Miniatűr Műhely Facebook oldalát, azoknak többségük már ismerős lehet.) 

A bejáratnál mindjárt egy hatalmas babaház fogadja a látogatókat. Én már itt leragadtam egy időre! :) A babaházat több éven át építette a bécsi minis bolt tulajdonosa (aki egyben a kiállítás szervezője is). Tavaly a legfelső szint még nem volt kész.


A kiállítás minden évben egy iskola épületében van, egy szép nagy teremben. Én gyakorlatilag bármennyi időt el tudok itt tölteni... És természetesen bármennyi pénzt el is tudnék költeni. :)


A kiállítók közül sokan folyamatosan dolgoztak, így több helyen is látni lehetett, hogyan készülnek az apróságok.


Ismerősre is bukkantam, itt volt Dorota, azaz Lady Fanaberia Lengyelországból, akit eddig csak a blogjáról ismertem. Érdemes virtuálisan ellátogatni hozzá, nagyon helyes kis háztartási eszközöket készít. 


A kínálat idén is nagy volt, a lehetőségeket már tavalyról ismertem :), ezért nagyjából volt elképzelésem, miket szeretnék vásárolni. Próbáltam olyasmiket venni, amit magam nem tudnék elkészíteni, de volt, hogy elcsábultam. :)  Ki tudna választani ennyi mindenből?!







Voltak kész alkotások is:








Ott volt az 1zu12 Das Magazin is:


Minden évben három díjat sorsolnak ki a látogatók között:


Idén pedig tombola is volt:


Ne feledjétek, már csak két napig látogatható a kiállításunk!
Bővebb információ itt!

Szép hétvégét,
Melli

6 megjegyzés:

  1. These are beautiful pictures of the miniature fair, Melli, thank you so much for sharing!
    I have no Facebook account so I haven't seen them yet ;)!
    I'll bet that you've enjoyed your time on the fair :D!
    Hugs, Ilona

    VálaszTörlés
  2. Wonderful pictures of the fair. Thank you very much for sharing them.
    Hugs Maria

    VálaszTörlés
  3. Замечательная ярмарка! Как жаль, что в Украине нет подобных ярмарок!
    Имейте большие выходные!
    Татьяна

    VálaszTörlés
  4. Thank you for sharing these beautiful pictures from the fair.
    It must have been great fun.
    Hugs, Drora

    VálaszTörlés
  5. I'm sure you spent a great time at the fair. I have never been on such an event and I can't wait for my first fairs :)

    VálaszTörlés
  6. Great pictures from this fair :) and it was nice to meet you! :)
    Greets from Poland :*

    VálaszTörlés