2017. szeptember 3.

Sukoró

Picit le vagyok maradva az összefoglalóval: már egy hete véget ért a sukorói kiállításunk, én pedig még a megnyitós képeket sem raktam fel. :)
Ezúttal én nem voltam jelen (még csak 10 hetes a kisfiam, és nagyon meleg lett volna neki), de Dávid Andrea és Kőrös Márta megengedte, hogy az általuk készített fotókat használjam, örök hála! :) A 3-5. fotókat Udvardi Gizella készítette. Így most a teljesség igénye nélkül néhány fotó a megnyitóról:

A sukorói kultúrház kívül(ről) és belül:




A kiállítást Lovag Zsuzsa művészettörténész nyitotta meg:


Mivel én nem voltam ott, hogy énekeljek :), 
közreműködött: Varga Pál Patrik és Nánási Sándor:


Kiállítók a színpad előtt:


Látogatók is voltak:


Én három alkotást küldtem:


És akkor egy kis válogatás a többiek alkotásaiból:





















És végül részlet a vendégkönyvből:



Kőrös Márta egy remek összefoglalót is írt, amit a Facebook-oldalunkon lehet elolvasni, ITT. Nemcsak lehet, de érdemes is elolvasni, mert érdekes információkat is tartalmaz.

És a legjobb az egészben, hogy máris egy újabb kiállításra készülünk, ami 2018. január 19-én nyílik Újpesten. :)

Legyen szép hetetek,
Melli

3 megjegyzés:

  1. Thank you for sharing these pictures.
    Yes, I've seen the pictures on Andrea's blog nd it's a pity that you couldn't be there at that time, Melli, but you got the most beautiful "miniature" (a sweet and beautiful baby) ;)!
    Hugs, Ilona

    VálaszTörlés
  2. Thank you Melli for sharing these photos.
    Hugs, Drora

    VálaszTörlés
  3. Wonderful! Thank you for sharing these pictures kiss!

    VálaszTörlés