2017. augusztus 30.

New York, New York

Tavaly februárban voltam festeni, ahol Afremov Central Park című képét festettük meg. Itthon megpróbáltam megfesteni 1:12 méretarányban, és szerintem egész jól sikerült is. Egyből két példányt készítettem, az egyiket a babaházamba (Neverending Story), a másikat pedig majd jó lesz valamire alapon. Ez utóbbi 3,7 x 4,4 cm.
Örömmel jelentem, jó lett valamire! :)
Már régóta gondolkoztam rajta, hogyan hozhatnám kiállítható formába, és egy alvás nélkül töltött  késői órán jött az ihlet: tegyem az egészet egy keretbe, mintha egy kiállításon fotóztam volna a falon. 
Gyorsan összeszedtem a hozzávalókat, mini festmény, damil, IKEA-keret, a keret hátulját több rétegben lefestettem Gesso-val, majd az egészet pihentettem úgy másfél-két hetet a nappaliban, mert nem volt időm rá, hogy összeragasszam. 
Ma viszont sikerült. Remélem, elég jó lesz a következő kiállításunkra. :)

Melli





2 megjegyzés:

  1. Hi Melli! I LOVE your paintings, both in 1:1 and in miniature, it's lovely :D! The idea of putting the miniature painting in a frame is great.
    Have a nice evening. Hugs, Ilona

    VálaszTörlés
  2. Just beautiful and so inspiring! I am glad you found some time to act on the inspiration!

    VálaszTörlés