2017. augusztus 29.

23:42 (11:42 pm)

Ezúttal nem miniatűr, de azért megmutatom. :) 

Nagyjából 2005 táján vásároltam egy óralapot és egy -szerkezetet azzal a céllal, hogy Toszkánát dekupázsolom rá. Mondanom sem kell, hogy a projekt érdeklődés hiányában elmaradt. Pedig több megfelelőnek tűnő szalvétát is vásároltam az évek során, aztán mikor helyhiány miatt felszámoltam a szalvétagyűjteményemet, boldogan töröltem beléjük a számat. 

Néhány napja azonban elfogott a vásárolhatnék (a kisfiam mellett a vásárlás élményét már több mint 2 hónapja nélkülözöm), és beszabadultam egy hobbiboltba, ahol megláttam ezt a macis szalvétát. Végülis ahhoz képest, hogy még soha nem csináltam ilyet, egész jó lett. A színek sokkal szebbek, mint a képen, nagyjából csokibarnát kell elképzelni, arany szegéllyel és arany számokkal.

Amikor összeszereltük és elemet tettünk bele, akkor viszont rájöttem: ez az óra soha nem fogja a gyerekszoba falát díszíteni... Veszettül ketyeg, és ez engem eléggé idegesít.
Azért jó móka volt megcsinálni. A bejegyzés címe az időpontot jelöli, amikor elkészült.

Legyen szép hetetek!
Melli


5 megjegyzés:

  1. Hello Melli, how are you doing? I hope all is well with your baby son?
    I can imagine that you have no time for shopping, now with the baby ;)!
    The clock looks wonderful, I love the vintage colors you used and those sweet bears look so lovely, great work.
    Hugs, Ilona

    VálaszTörlés
  2. Precioso reloj, el motivo es muy dulce. Me alegro verte de nuevo por el bog eso significa que tu bebé te deja algún tiempo de reposo. Feliz día.Besos:-)

    VálaszTörlés
  3. It's a very cute clock. I love it. How is you baby? I hope soon you'll have more time to blog and may show us photos.
    Hugs,
    Drora

    VálaszTörlés