2018. november 28.

Medvék / Bears

Hosszú idő után ismét egy dobozzal jelentkezem. Már több mint egy éve összeállt a fejemben az egész, de a megvalósításnak csak idén szeptemberben tudtam nekikezdeni. 
A doboz a kisfiamnak készült, a gyerekszoba falára kerül majd. Talán ez az oka annak, hogy minis "pályafutásom" alatt most először tökéletesen elégedett vagyok az eredménnyel. Tulajdonképpen pont olyan lett, amilyet szerettem volna. :) És hát az is fontos, hogy hosszú idő után végre el tudtam mélyedni valamiben. 
Rengeteg fázisfotót készítettem, úgyhogy ez most egy részletes bemutató (tutorial) lesz, amelyben megmutatom, hogyan is készül egy ilyen doboz. Ez főleg a magyar olvasóknak lesz érdekes, mert nálunk viszonylag kevés hasonlót látni.

De a mai posztban először jöjjön a végeredény! :)




Hamarosan - több bejegyzésen keresztül - jövök a részletekkel. Addig is elöljáróban még annyit elmondanék, hogy a piros sapkás medvelányt ajándékba kaptam 2013-ban, Helene-től.
  
Melli

2 megjegyzés: