2018. november 30.

Medvék - Hogyan készült? 1. rész


Copyright. Az alkotás szerzői jogi védelem alatt áll. A szerző írásbeli engedélye nélkül tilos kereskedelmi céllal reprodukálni. 

Először is szerezzünk be egy megfelelő méretű dobozt, és próbáljuk megtervezni, mi hova kerül majd, melyik részeit kell lefestenünk. A szükséges helyeken alapozzunk. Fessük készre a doboz külsejét (én ezt most kicsit később csináltam, mert nem tudtam eldönteni, hogy fehér legyen a majdani fehér kerethez, vagy a jól bevált dió lazurgéllel kenjem le). De higgyétek el, sokkal könnyebb úgy csinálni, hogy üres a doboz, és nem potyog ki belőle, amit előzőleg beleragasztottunk. :)



Ezúttal nem volt kedvem/időm az ablakdarabokkal szöszölni, így az ablaktáblákat két ugyanolyan ablakkeret felhasználásával (vagyis feldarabolásával...) készítettem. Meg kell mondanom, minden eddiginél gyorsabb ez a módszer. :) A felesleges részeket egyszerűen levágtam, a deszkákat pedig hullámkartonnal helyettesítettem.





A függönyt öntapadós szövetből készítettem, de természetesen bármilyen anyag- vagy szövetdarabot használhatunk. Fontos, hogy akkorára vágjuk, hogy az ablakkeret eltakarja a szélét. 



Ezzel elkészült az ablakunk. Elkezdhetünk gondolkozni, milyen szinűre fessük. :)


Hamarosan jön a következő rész. Legyen szép napotok!
Melli

5 megjegyzés:

  1. I love the window and the creative way you've made the shutters! The room box is such a happy scene, and will no doubt bring much joy and wonder to that precious little boy!

    VálaszTörlés
  2. A very clever and efficent method in the construction of your shutters- Well done Melli :D

    VálaszTörlés
  3. me gusta mucho la solución que has ideado para hacer las contraventanas,quedan muy bien!!
    Besos.

    VálaszTörlés
  4. Beautiful window! And great idea for the shutters.

    VálaszTörlés