2020. február 23.

Alohomora (Hogyan készült? / Tutorial)

Egészen eddig azt hittem, hogy erről a jelenetről is készítettem fotókat, de kiderült, hogy csak fázisfotók vannak. Annyira nem tragédia, mert így legalább meg tudom mutatni, hogy milyen egyszerű elkészíteni egy ilyet. :) Harry Potter rajongóknak és/vagy gyerekeknek nagy örömet szerezhetünk néhány órai munkával. :) A kiállításra is a gyerekek kedvéért készítettem. Az ötletet pedig az adta, hogy tavaly ősszel az Auchan pontgyűjtésben Harry Potter figurákat lehetett gyűjteni. :)

Először is vásároltam egy mécsestartót. De nem muszáj, mert mécsestartó nélkül is jól mutat, csak akkor habkarton helyett próbáljunk rétegelt lemezt szerezni. Vagy elkészíthetjük bármilyen dobozban. Habkartonból méretre vágtam a falakat és a padlót. Különböző színű tojástartókat feldaraboltam, ebből lett a tégla, szürke kartonból pedig a padló. Az ajtót bambusz tányéralátétből készítettem, és barnára festettem. Mögé az internetről nyomtattam ki Bolyhoskát. Az idézetet a könyvből kerestem ki, és kinyomtattam. Fogpiszkálóra tekertem fel a két végét. A falra portrékat is nyomtattam és ékszeralkatrészekre ragasztottam őket.

A figuráknak csak a feje van meg, ezért fadarabokra ragasztottam őket, és maradék anyagból elkészítettem a láthatatlanná tévő köpönyeget. Fontos, hogy ne legyen felhúzva a kapucni teljesen, mert akkor válik láthatatlanná, és akkor a jelenetben sem lenne látható. Végülis a 3. képen vehetjük úgy, hogy láthatatlanná váltak. :)

Ha hazahoztuk a cuccaimat, készítek még fotókat. :)

Legyen szép hetetek,
Melli










2 megjegyzés: