2020. február 16.

Hobbizóna 2. / Hobby Zone 2

A zene az kell / Music

Hobbizóna sorozatom 2. tagja a zenéről szól. Több éve annak, hogy kaptam azt a gitárt ott a bal sarokban, azóta tervezgettem, milyen jelenetben fogom majd felhasználni. 
Általában amikor nekiállok egy doboznak/jelenetnek, legalább nagyjából látom magam előtt a végeredményt (amit közben igény szerint azért módosítok). Ez a doboz viszont kivétel volt, igazából fogalmam sem volt, mi lesz a vége. Mivel sorozat, adott volt az ablak, a függöny, a tapéta és a parketta. Mind olyan, mint a másik dobozban. Megvolt a gitár, aztán megtaláltam azt a piros, virágos anyagot a hobbiboltban, aminek nem tudtam ellenállni, és csináltam egy kanapét. Tutorial by Pepper. A kanapéra az állat alakú díszpárnát a kisfiam régi zoknijáról vágtam le. (A kanapé túl nagy lett, ezért kellett egy nagyobb doboz...) Gondoltam, jó lenne egy polc is. Csináltam egy polcot. Összeszedtem a medáljaim közül a zenével kapcsolatosakat. Találtam a dobozomban egy órát, amit évekkel ezelőtt kaptam ajándékba. A csillár egy málnaszörpös üveg kupakja. Nyomtattam rengeteg kottát. Aztán nyomtattam még több kottát, meg egy szőnyeget. És ez lett belőle. :) 
A falakat régi fényképekkel díszítettem. Bal oldalon a gitár fölött az egyik kollégámmal lépünk fel pár évvel ezelőtti kiállításmegnyitókon, jobb oldalon pedig egy zenekarral.
Amire pedig legbüszkébb vagyok: az utolsóként elkészült hangfal és keverő. Balsafából, fekete harisnyából és gyöngyökből készítettem. A mikrofon egy medál.



















Szeretném még megmutatni a dobozt kívülről. (Ezeket a fotókat még munka közben készítettem. Ha itthon lesz a doboz, csinálok jobbakat.)



A sorozatot 3 részesre tervezem, ami azt jelenti, hogy még egy dobozt meg kell majd csinálnom. Vannak már terveim, a téma is megvan, de pontosan nem tudom, technikailag hogy kellene megoldani, hogy minden látható legyen, amit szeretnék. Szóval erre a dobozra még biztosan várni kell. A következő kiállításunkra, ígérem, megcsinálom! :)

Nem kell viszont ilyen sokat várni arra a jelenetre, amit harmadik újdonságnak készítettem a most látható kiállításunkra. Coming soon! :)

Szép hetet,
Melli

2 megjegyzés:

  1. Oh Melli this room turned out so wonderfully! I love every detail, especially the fabric and pillows you used for the sofa! The speaker is fantastic, and the plants really liven up the space! Great use of real life objects, too!

    VálaszTörlés
  2. Una escena preciosa! Digna para cualquier amante de la música y llena de maravillosos detalles!!
    Besos.

    VálaszTörlés