2019. július 8.

Családi album / The Family Album

Ahogy ígértem, jövök az új dobozommal. Szombaton készültem el vele, épp időben, mert vasárnap ünnepeltük anyukám névnapját. Unom már a sablon könyveket, és hogy soha nem mondja meg, mit szeretne. Úgyhogy most valami különlegeset szerettem volna. :) 

Egész hamar elkészült, egy FB-bejegyzés szerint május 20-án kezdtem gondolkozni azon, hogy a Pepcoban vásárolt, rendkívül igéretes, ámde rettenetesen giccses dobozról hogy tudnám eltüntetni a csillámot. 


Tulajdonképpen egész könnyen ment. :) Egy réteg alapozó, és néhány réteg (elsőre nem találtam el a színt a tapétához) penészzöld festék megoldotta a problémát. Az elejére betonpasztából készítettem a köveket, és drótból, papírból a rózsabokrot. Eredetileg magukat a virágokat is szerettem volna kézzel készíteni, mivel ezek picit nagyok, de megmondom őszintén, most azokhoz nem volt se időm, se türelmem. :( 
De így is elégedett vagyok az eredménnyel.




A belsejébe végre elhasználtam a 2012-ben, még az elsők között vásárolt scrapbook papírt. Megvettem, mert nagyon tetszett, de igazából eddig sehova nem illett. Az Eiffel-torony egy medál, a virágot papírból, drótból és egy gyöngy "kaspóból" készítettem. A könyvek papírból és balsafából vannak, a virág mellé pedig 2 képeslap került.

 









A doboz lényege pedig a családi fotók. Ezúton kérek elnézést, de ki kellett takarnom a kisfiamat, illetve azokat, akik nem szeretnének szerepelni. (Aki szeretné a kisfiamat látni, IDE kattintva megnézheti. If you want to see my 2 years old son, please clilck HERE.) A középső nagy képkeretet nemrég vettem, 'biztos jó lesz valamire' alapon. Természetesen ez sem így nézett ki. Szürke volt, és nem túl szép. :) A kicsi kereteket levegőn száradó gyurmából készítettem. 
Ha már így benne voltam a gyurmázásban - amit köztudottan utálok, de ez az új levegőn száradó egész elviselhető volt számomra, mondjuk nagyon nem kellett tapogatni :) -, a párnák is abból készültek, az egyszerűség kedvéért. Mert varrani sem tudok... Erről is vannak fényképeim, de azt majd egy külön posztban.





A papucs szintén medál volt előző életében. Sőt, 2 medál. :) A lámpa gyöngyökből és gyöngysapkából készült. A kanapén egy népszerű magyar újság 2 száma várja, hogy elolvassa valaki. A teáskészlet is gyöngyalkatrészből van, kivéve a teáskannak, amit szintén régebben gyűjtöttem.







Összességében nagyon örülök, hogy ilyen jól sikerült összehozni, és még végeztem is vele "határidőre". :) 

 
 

Inspiráció / inspiration: Diane Baumflek (?)

Most úgy benne vagyok a minizésben (a délutáni alvás alatt szoktam vele foglalkozni), hogy elképzelhető, hogy belevágok újra a babaházprojektbe. 

Melli

5 megjegyzés:

  1. colors very sweet, I love!
    hugs

    VálaszTörlés
  2. Absolutely lovely, Melli! What a beautiful gift to make for your mother!

    VálaszTörlés
  3. A very beautiful and thoughtful gift to your mother. I loved the family pictures, especially those of your adorable baby.
    Hugs,
    Drora

    VálaszTörlés