2019. július 22.

Párna gyurmából / Tutorial

Tartozom egy bemutatóval, hogyan készítettem a legutóbbi alkalommal a díszpárnákat. 
Mivel nem igazán szeretek/tudok varrni, korábban ragasztással próbálkoztam, de azzal nem voltam elégedett. A képkeretek miatt vásároltam levegőn száradó gyurmát, és egy hirtelen ötlettől vezérelve kipróbáltam, hogy abból tudnék-e párna alakot gyúrni, amire - száradás után - ráragaszthatom az áhított rózsás szövetet. És tudtam! Sőt, szerintem egész jól sikerültek. :) 





Legyen szép nyaratok!
Melli

6 megjegyzés:









  1. Great idea! lovely cushions. Thanks for sharing.
    Hugs, Drora


    VálaszTörlés
  2. Wonderful idea and wonderful execution! I need to file this away next time I have a bunch of pillows to make! Sewing is also not my favorite thing!

    VálaszTörlés
  3. Using the Air Drying Clay asr a foundation of your cushions has worked out Beautifully, Melli

    VálaszTörlés