2019. augusztus 18.

Toszkán fantázia / Tuscan Fantasy

Már rég szerettem volna egy mediterrán hangulatú kutat készíteni. Szorgalmasan gyűjtöttem hozzá a medálokat (oroszlán és halacska alakút, sőt, még egy röghögő fejet ábrázoló fogantyút is találtam), és mivel ezek nagyon picik, már a megfelelően kis méretű dobozt is beszereztem. Aztán ennyiben is maradt a dolog, mert Anda (Miniature Moods) csinált egy annyira tökéleteset, hogy én évekre jegeltem a témát. (ITT lehet megnézni Anda jelenetét.)

Pár hete viszont belefutottam egy nagyon inspiráló Facebook-posztba, és szerettem volna kipróbálni a látott festési technikát, bár én kicsit más anyagokat használtam. Egyrészt azért, mert abból kellett gazdálkodnom, ami volt a fiókban, másrészt pedig nem tudok spanyolul. :) 

Lényeg a lényeg, végre elkészült a saját kutam! :) Felhasználtam hozzá a Rómában, a tengerparton gyűjtött végtelen számú csigából és kagylóból is.



 









Szokás szerint ez sem volt zökkenőmentes, és most olyan történt, ami szerintem még sosem: újra megcsináltam a keretet. Elképzeltem ugyanis, milyen jól fognak kinézni a mohos sziklák, aztán mikor elkészültek, rájöttem, hogy egyáltalán nem néznek ki jól.



Egy napig barátkoztam velük, aztán újabb réteg beton takarta el mindörökre a mohát. :) Így ismét tetszik.

A doboz mérete 75x120 mm, keret nélkül.
Nagyon vágyom még egy görög hangulatú jelenetre. :)

Melli

5 megjegyzés: