2019. augusztus 27.

Idill / Fairy Garden

Máris itt vagyok gyors egymásutánban a harmadik jelenettel. Nem, nem, sajnos nem lett ennyivel több időm. :) Az igazság az, hogy ehhez a jelenethez más nagyon sok dolog készen volt. Eredetileg ezt terveztem anyukám névnapjára, ami ugye júliusban volt, de problémáim adódtak a kicsi virágocskákkal. Eredetileg muskátlit szerettem volna, de egyáltalán nem mutatott jól. (A muskátli ment a fiókba pihenni.) Aztán megcsináltam úgy 40 darabot ezekből a kicsikből, amik a cserépbe kerültek, de fogalmam sem volt, hogy fognak "kinőni" a fűből... Nagyjából itt adtam fel a dolgot, és kezdtem bele a Családi albumba. Addigra már kész volt a jelenet alapja a fűig. 
Most innen folytattam. Sikerült áthidalni a virágproblémát némi mohával. Nem is értem, miért nem jutott eszembe korábban. :) A képeken nem látszik jól, de valójában négyféle színű apró virágot készítettem. Elől és hátul fehér színű folyik ki a törött cserépből, bal oldalon egy sötétebb és egy világosabb kék, hátul pedig rózsaszín. A kerítést csak festeni kellett, a bal első sarokban lévő zöld virágot pedig két éve nyáron készítettem egy másik jelenethez, de oda nem illett. Most csak elő kellett venni. A borostyán viszont frissen készült 2 napja.
A kútnak szentelek hamarosan egy külön bejegyzést, amelyben megmutatom, hogy csináltam. Spoiler: gyorsan és egyszerűen, kb. 10 perc alatt. :) A dézsát a gyűjteményemben találtam. Azt hiszem, olyan 3-4 éve vettem Tihanyban. A dézsán mászó üres csigaházat Rómában gyűjtöttem a tengerparton. (Az is de régen volt már, 2013-ban... Ott láttam először ehhez hasonló törött cserépből kiömlő virágokat, és azóta szerettem volna miniben elkészíteni.) A kutat egyébként eredetileg nem terveztem bele a jelenetbe, de ha már a múltkoriban ilyen jól sikerült megoldanom a víz kérdést, gondoltam, ide is teszek egy keveset.
Ezzel kész is lett az új jelenetem. Már csak egy új szekrény kellene, amire pakolhatom. :)

Nem tudom, nem kellene-e még valamit a jobb első, üres sarokba tenni, bár elég kicsi a hely. Mit gondoltok? Tippeknek nagyon örülnék.























Legyen szép hetetek!
Melli

2 megjegyzés:

  1. Un rincón muy agradable.
    Un saludo

    VálaszTörlés
  2. A mi me parece,que a la escena no le falta nada! luce muy bien el cántaro con las bonitas flores,el cubo con el agua..todo tiene su protagonismo,sin que la vista se vaya a algo concreto,está muy equilibrada y el resultado del conjunto es fantástico!!
    Besos.

    VálaszTörlés