2019. július 3.

Homokvár / Sandcastle

Egyszer régen, még 2015-ben, készítettem egy strandjelenetet. Már akkor is szerettem volna (és terveztem is) egy homokvárat, de gyurmából nem sikerült vállalhatót készíteni. Őszintén szólva vállalhatatlant sem. :) Pár hete azonban a Müllerben szembejött egy radírkészlet. Innentől nem volt kérdés, lesz-e homokváram! :)



Először levágtam a giccses csúcsokat, és alapozás után először sötét homok, majd tejeskávé színű akrilfestékkel festettem le. Száradás után bekentem ragasztóval, és leöntöttem azzal a dekorhomokkal, amivel kiállításokon feltöltöm a doboz alját. (Mivel homokkal együtt nem szállítható, itthonra már nem szoktam feltölteni, így a képeken most homok nélkül látható, de biztosra veszem, hogy homokkal együtt nagyon jól mutat majd!)









Már csak egy nagyon kicsit kell várni a következő dobozomra, amit ajándékba készítek. Nemsokára befejezem, átadás után pedig jövök a képekkel. 
Addig is jó nyaralást kívánok mindenkinek! 

Melli

3 megjegyzés: