2020. május 28.

Fürdőszoba / Dollhouse Bathroom

Számomra is hihetetlen, de nagyjából kész a fürdőszoba. Ezzel behoztam az áprilisi lemaradást, és teljesítettem a tervet, miszerint május végéig elkészülök két szobával. :) Néhány apróság hiányzik, de azokat pillanatnyilag nem tudom megcsinálni. Ilyen például a csap, amihez a gyöngyalkatrészek megvannak, de rézdrótunk éppen nincs itthon. És van még egy üres doboz a kisasztalon, még nem döntöttem el, mi kerüljön bele. Ahogy a hálóban is, itt is hiányzik a csillár, mert még nem döntöttem el, milyen módon rögzítsem. De ezeket most elengedtem, mert van még egy hiányzó konyhám, egy nappalim, valamint kívül a tornác, az ablaktáblák és a tető - és egy augusztusi "határidő". Összességében nagyon elégedett vagyok a fürdőszobával, sosem gondoltam volna, hogy ebből a kis lyukból ezt ki tudom hozni. :)









6 megjegyzés:

  1. The bathroom is coming along nicely. I love the colours you have used and really love the blue wallpaper. - Marilyn D.

    VálaszTörlés
  2. Bonitos detalles para completar una bonita escena.
    Un saludo

    VálaszTörlés
  3. The bathroom has turned out to be so lovely and perfectly laid out! It's as if you planned it all along! This goes to show that it is good to wait for inspiration, even when it comes from a cheese tub bathtub! I wish you much inspiration for the rooms to come and can't wait to see what you do!

    VálaszTörlés
  4. El baño te ha quedado divino,es armonioso y muy bien equipado!
    Besos.

    VálaszTörlés
  5. Nicey Done Meli!
    A Very romantic and feminine bathroom which was tailor-made for the lady of the house :)

    VálaszTörlés