2020. május 6.

Pillanatok / Moments

Ha emlékeztek, többször írtam már a hálószobába kerülő ággyal kapcsolatos problémáimról. Főleg itt. Kaptam is néhány tanácsot, de eszembe se volt megfogadni őket. :) Végül maradtam az eredeti elképzelésemnél, erről itt írtam. Aztán tegnap éjjel hirtelen rám tört, hogy nem tetszik, és másik mintát kell választanom az ágyhoz. Egy fehér alapon kék virágosat. Ma délután neki is láttam, és ezúttal ilyen lett. Azt hiszem, ez már a végleges. :)





Emlékeztetőül, ilyen volt:


1 megjegyzés:

  1. I like the new bedding, Melli! The bed is very inviting and I would not refuse the offer of a nap here!
    I wonder if it would be fun to add a wainscoting panel to the lower half of the blue walls just to add some detail. The fact that the bed is low and the wall so looming and single colored might be what is throwing you off.

    VálaszTörlés