2020. április 14.

Hálószoba / Dollhouse Bedroom

A karantén alatt nemcsak festek, hanem folytatom a babaházamat is. Elhatároztam, hogy még áprilisban befejezem a hálószobát. Drukkoljatok! :) 

Novemberben már volt egy hasonló elhatározásom, de leragadtam az ágyproblémánál. Erről bővebben itt írtam. A 3 verziót feltöltöttem egy Dollhouse FB-csoportba, ahol szinte mindenki az 1. verzióra szavazott. Itt feladtam, mert valahogy nem akart összejönni a berendezés. Az ide szánt komód is túl nagy volt, a kicsi asztalka és fotel meg nem mutatott jól. 

Nemrég azonban az esküvős jelenetemhez vásároltam egy készletet, ebben volt a megoldás: egy szekrény. És elengedtem a kedvenc barna éjjeli szekrényt is. Helyére kerül majd az asztalka és a fotel. Ágyból pedig az új fazont választottam a eredetileg tervezett színben. Hely hiányában kicsit hosszú és keskeny, de rövidebbet nem akartam, szélesebb meg nem fér be. Készítettem új párnákat is. A fotelt is átfestettem, átkárpitoztam, a szokásos mahagóni-bordó kombináció ezúttal sem felelt meg. :)
A szőnyeget még újra kell gondolnom.







Most már kezd olyan lenni ez a szoba, amilyennek elképzeltem. :)
Vigyázzatok magatokra!

Melli

3 megjegyzés:

  1. Fantástico , te está quedando genial, cuídate:-)

    VálaszTörlés
  2. WOW!
    What a difference a coat of paint has made to the Bedroom furniture- It looks TERRIFIC, Melli, very Feminine and Pretty!

    VálaszTörlés