2020. április 24.

Karanténfestés 8-9.

Mesél az erdő

Ma is két minifestményt szeretnék megmutatni. Az első már két napja készült, de annyira rosszul sikerültek a fotók, hogy inkább nem raktam fel őket. Most sikerült egy fokkal jobbakat készíteni, de még mindig nem adják vissza az eredeti színeket. 




Nyári mező

A másodikat ma festettem. Nagyon szeretem Olaszországot, így külön öröm volt Toszkánát festeni. :) Elég zűrös esténk volt, épp csak be tudtam fejezni, de végül sikerült.




Mindkettőt a FessNekivel festettem, és még rengeteg online festés van a naptárukban. Lesz Velence is! Ha így haladunk, tényleg nyithatok egy mini galériát. :)

Vigyázzatok magatokra,
Melli

4 megjegyzés:

  1. You sing Beautifully AND you paint Beautifully- WOW Meli!!!

    VálaszTörlés
  2. Preciosas las dos pinturas,es una buena idea hacer una galería de arte!
    Besos.

    VálaszTörlés
  3. Son preciosas y una escena con tanta belleza será fantástica.
    Un saludo

    VálaszTörlés
  4. Both are very lovely and though the colors don't show true, they are still appreciated!

    VálaszTörlés