2020. április 28.

Karanténfestés 11. Távoli utakon

A mai festménynek egyszer már nekifutottam, de nem sikerült még elfogadhatóra sem megrajzolni a hajót, így gyorsan feladtam. Később ezt kicsit megbántam, mert rájöttem, hogy hajó nélkül is éppen olyan jó lett volna ez a kép. Szerencsére ma délután ismét meg lehetett festeni a Fessnekinél. A hajónak ezúttal - rutinosan - neki sem álltam. Szerintem jó döntés volt.  :)




Az élményt fokozta, hogy hetek óta először kimerészkedtem egy boltba, és megvettem a húsvéti ajándékomat a szüleimtől kapott pénzből. :)


Ez a kép már az új akrilfestékeimmel készült. (Eddig azokat használtam, amiket a minikhez vettem, és nem mindig találtam megfelelő színeket.)

Egyébként is hatékony két napon vagyok túl, tegnap - másodszori nekifutásra - készítettem egy mini bőrőndöt, ma pedig meg is töltöttem. Holnap megmutatom. :)

Melli

3 megjegyzés:

  1. Your seascape is beautifully painted and give the feeling of peace and tranquilty!

    VálaszTörlés
  2. Th lighthouse painting is really lovely, Melli, and I share your excitement about new painting supplies! Have fun!

    VálaszTörlés
  3. Cada pintura que nos enseñas es una pieza maravillosa.
    Un saludo

    VálaszTörlés