2017. március 3.

Boltocska - 4. rész / Grocery - Part 4

Az elmúlt napokban ismét a következő kiállításunkra készülő boltommal foglalkoztam. Picit színeztem a téglákon, majd fugáztam, végül felkerült a vakolat is. Nagyjából ennél a lépésnél kiderült, hogy teljesen feleslegesen ragasztottam fel egyesével egy csomó téglát, a vakolat alól alig látszik ki. Hasonlít az inspirációként használt fotóra, de valószínűleg sokkal egyszerűbb megoldást is választhattam volna.





A belsejét egy fotóval oldottam meg, de ennél jobbat nem találtam. Még gondolkozom rajta, hogy az ismétlődést eltakarjam-e egy függönnyel az ablakon.
 


Jelenleg így állunk:
 

A vakolat színével még nem vagyok elégedett; hiába festettem át kétszer fehér festékkel, elég szürke maradt, biztos, hogy kell neki legalább még egy réteg.

Legyen szép hétvégétek,
Melli

4 megjegyzés:

  1. What a nice idea this background of roombox
    The wall is very well done
    Hugs

    VálaszTörlés
  2. It looks great! It's always good to have a deadline to finish a project. I'm sure your shop will be one of the best. If there's going to be a competition I wish you to get first prize.
    Hugs, Drora

    VálaszTörlés
  3. La pared de ladrillos te ha quedado preciosa,un aspecto muy realista,estoy segura que acabará convenciéndote el color!!!
    Besos.

    VálaszTörlés
  4. Una parete molto realistica bravissima Melli!Have a nice weekend kiss

    VálaszTörlés