2018. december 17.

Medvék - Hogyan készült? 5. rész

Copyright. Az alkotás szerzői jogi védelem alatt áll. A szerző írásbeli engedélye nélkül tilos kereskedelmi céllal reprodukálni.

Ott tartottunk, hogy van egy padunk, egy virágunk, egy seprűnk és egy fánk hintával és levelekkel, valamint levelek, levelek, meg levelek. :) És közben összegyűjtöttünk egy csomó, témába vágó apróságot. Próbáljuk meg elhelyezni őket a dobozban, de még mindig ne ragasszunk be semmit!
A pad elé helyezzük el az asztalkánkat. Az asztalkára - ha szükséges - tegyünk terítőt, arra pedig legalább poharakat. Amiket én használtam, azok ékszeralkatrészek. A mellettük lévő teáskanna pedig egy medál, csak a fogantyújáról levágtam a kis karikát. Ha nincs ilyenünk, használjunk két kis darab szívószálat pohár gyanánt, vagy készítsünk papírból.


A kerítésre ragaszthatunk madarat, ennek hiányában esetleg kinyomtathatunk megfelelő méretben egy szép színes pillangót. 


A seprű mellé halmozzunk egy adag levelet, mintha éppen most söpörtük volna össze őket, eléje pedig ültessünk egy kutyát van macskát. 


A jobb első sarokba helyezzünk játékokat. A labdát egy nagyobb méretű műanyag gyöngy átfestésével kaptam. Az autó eredetileg gomb volt.


A kacsákat készletben vettem a kerítésen üldögélő madárral együtt.


A teniszütőt szintén Kinder-tojásban találtam évekkel ezelőtt (mint a kutyát). A teniszlabda egy sárga gyöngy, csak úgy fordítottam, hogy ez ne látszódjon. :)


A virágot már korábban beragasztottuk. (Ugye?)


A madáretetőt szintén készen vettem. Ha komolyabb témát választottam volna, nem medvéset, akkor balsafából készítettem volna, és festettem volna, mint itt és itt. De a meséhez szerintem illik egy ilyen stílusú madáretető. Meg amúgy is már régen fel szerettem volna használni valamihez! :)


Ha még nem tettük meg, rögzítsük a hintát.



A kerítésnek támasszunk egy gereblyét, mellé helyezzük el a második levélkupacot. A fűbe pedig szórjuk szét a megmaradt leveleket. Nem kell túl sok, hiszen most söpörtünk össze két kupaccal! :) A gerelybe fogaira is ragaszthatunk egy levelet, mintha odahullott volna.



Tulajdonképpen kész is vagyunk. Ha elégedettek vagyunk, raggasszunk be mindent lépésről lépésre.

Pár nap múlva - a következő részben - beköltözik a medvecsalád. :)

Melli

2 megjegyzés: