2018. december 20.

Medvék - Hogyan készült? 6. rész

Copyright. Az alkotás szerzői jogi védelem alatt áll. A szerző írásbeli engedélye nélkül tilos kereskedelmi céllal reprodukálni.

Ezt a posztot külön a medvecsaládnak tartottam fent. :) Gondoltam, legyen apamedve, anyamedve és bébimedve, aki hintázik. Mert a kisfiam is imád hintázni. :)
Apamedvét legalább 10 éve őrizgetem, kulcstartónak vettem, de mindig sajnáltam elhasználni (szerencsére!), mert annyira jó puha!
Anyamedvét Helene Dalmar küldte még 2013 októberében. Azóta tervezgettem, hogy egyszer majd felhasználom egy jelenethez.
A bébimedve pedig mobildísz. Volt. (Évekkel ezelőtt vettem párat, barnát és fehéret is, sajnos nagyon hasznos jószágok, így már csak egy maradt.)

Ha nem lettek volna ezek a medvék, valószínűleg egy ilyet vásároltam volna. Ezek ugyan nem medvék, de a megfelelő családtagok (apa, anya, kisfiú) kiemelhetők belőle.


A kisfiam - akinek készült a doboz - nem igazán szereti, ha mesét olvasunk neki, ezért az jutott eszembe, hogy az apamedve olvashatna mesét, hátha ettől neki is megjön a kedve. :) Így utolsó pillanatban készítettem még egy mesekönyvet. Az internetről nyomtattam ki és hajtogattam. Most hirtelen nem találom ugyanezt, de hasonló van például itt és itt.


Most már tényleg nincs más dolgunk, mint elhelyezni a medvéket/babákat a jelenetünkben, majd hosszan gyönyörködni a művünkben. :)







Ezekkel a képekkel véget ért a bemutató. Köszönöm, hogy velem tartottatok!

Kivánok mindenkinek kellemes készülődést az ünnepekre! 
Melli

6 megjegyzés:

  1. Una escena muy dulce y encantadora.

    Felices fiestas.
    Un abrazo

    VálaszTörlés
  2. Bonita escena y los osos muy dulces.feliz Navidad:-)

    VálaszTörlés
  3. The bears are so tiny and delightful and really steal the scene! It seems it was worth the wait to find the perfect place for them to shine! Have a Merry Christmas, Melli!

    VálaszTörlés
  4. Una escena adorable!!
    Feliz Navidad.
    Besos.

    VálaszTörlés
  5. Qué bonita familia, el jardín es encantador !!!

    VálaszTörlés
  6. A lovely garden scene with the adorable teddy bears family.
    Merry Christmas and a Happy New Year to you and yours!
    Hugs,
    Drora

    VálaszTörlés